Help for English

maturanti, pochlubte se! :-)

 

jakou jste dělali úroveň? kolik bodů jste získali? jaká témata obsahoval váš žákovský list? vaše pocity, dojmy, připomínky?

já jsem dělala vyšší, 39/39, témata: sport, ways of education, dialog na working abroad a školní část byl popis amerických a českých svátků
podle mého názoru se to nedá pořádně stihnout, je tam moc úkolů na to, abychom stačili prokázat patřičnou slovní zásobu a gramatiku, což je škoda, dala bych o pět minutek více, naše třída konkrétně na takové zadání a otázky a obecně práci s jazykem není moc zvyklá, ale nakonec vše dopadlo velmi dobře!

co vy? :-)

Mně zkouška ještě čeká, až 23. května. Myslím, že to nebude nijak těžký. Co jsem viděl ukázkový pracovní listy, otázky mi přišly lehký, nato, že se jedná o vyšší úroveň.

Jinak gratuluju k úspěchu, krásný výsledek :)

Vy šprti :-D. S vaším vztahem k angličtině je maturita z AJ spíš zábava než zkouška, no ne? Šťastní to studenti…

ano, ten náš vztah! měla by být zábavou, ale možná je také stresem – z očekávání lidí kolem, když angličtinku máme tak rádi!
:-)

Těžší – školní část.. a vyfasovala přesně to co nechtěla – Austrálii… O životním stylu, sportu a o kde čem se dá 15 minut mluvit, ale co měla vyprávět 15min o Austrálii když tam nikdy nebyla… ale dostala za 3 za sofistikované použití angličtiny při okecávání :-D :-D

neni nic lehciho nez si neco vymyslet :). ja se temata jako Kanada, Australie atd. na maturitu taky neucil, ale mel jsem pripraveny jeden vymysleny pribeh o ceste do dane zeme, ktery jsem mohl pouzit u vsech zemi (pouze se zmenou nazvu mest, lidi a dalsich drobnosti). skoda, ze jsem se k nemu u maturity nedostal :(.

littlewolf: Také jsem měl 39 bodů z 39 :) Nebylo to vůbec těžké.

Měl jsem otázky typu Proč používám internet? Co dělali lidé v minulosti, když neměli internet? Apod.

Následovala citace, kterou jsme měli vysvětlit. Další část obsahovala porovnání obrázků (na prvním byly 2 holky skákající do bazénu a na druhém lidé, kteří lyžovali) – rovněž lehké.

Ve školní části jsem měl mluvit 4 minuty o České republice, takže to taky nebyl vůbec problém.

A v poslední části jsme vedli rozhovor se zkoušejícím, mým úkolem bylo přesvědčit učitele o tom, aby přestal používat auto a jezdil hromadnou dopravou. Špatně jsem si přečetl zadání a přesvědčoval jsem učitele o pravém opaku, tedy aby jezdil autem :) Učitelé ani komise si toho nevšimli, jelikož mi žádné body nebyly odečteny.

That unfortunately doesn't say much for the quality of the testers if they didn't even notice that you answered the question wrong… :( I wonder why they don't use native speakers to do the testing.......... :?:

I agree with you. I'm aware of several mistakes I may have made but perhaps they didn't even notice as you've just said.

I think that maybe the teachers wanted to be „merciful“ and they know that Jan is a good student and they did not want to make him problems…who knows :-)

to Jan and others: Congratulations and GOOD LUCK!

Maybe sometimes is better „not to see“ everything and „not to hear“ everything :-)

After all, they tested just his language skills. He could get the question wrong in czech, too.
Congratulations :-)

That may be true, but part of it has to be understanding the question to begin with! And if even the teachers don't catch on…well…

At any rate, congratulations to everyone – it's been odd/fun going to the city the past couple weeks and seeing all the long-haired students looking very uncomfortable dressed in suits and ties doing their last-minute cramming on the metro. :)

Já dělal dnes a taky se musím pochlubit :-)
Vyšší úroveň – 39/39, téma: environment, dialog na na téma environmental project a jako třetí část jsem si vytáhl politický systém USA.)

to dkk: gratuluji velice!! bude také zajímavé vidět celkový výsledek, který tedy aspon u mě po jistých věcech v didaktickém testu tak zářivý nebude!
i já jsem si vědoma nejméně jedné chyby ve slovosledu, kterou učitelky nejspíše vůbec neřešily, pak jsem taky zopakovala asi třikrát slovo significant, které bylo přímo v zadání, a to jim asi taky nevadilo…

Honzíku, tos mi připomněl můj zážitek z ústní nižší němčiny:
já měla zadání jedeš za kamarádkou do Mnichova, poptej se, kdy máš přijet, na jak dlouho a tak dále, čili zkoušející je ta kamarádka, myslím, že tam dokonce bylo, abych začala já! když jsme došly k této části, učitelka najednou: tak kdy mám k tobě přijet? a já úplně znejistěla, co to má jako být, už jsem jí chtěla říkat, že se mám ptát já, koukala jsem do toho zadání, ale pak jsem to nechala být a vymyslela jsem to z hlavy…možná to bylo tím, že se mě, nevím proč, ptala hrozně dlouho na ty první otázky, tam jsme se zdržely, no a postupně se to tak vymklo kontrole, že jsme poslední dva rozhovory provedly tím stylem, že já jsem řekla dvě věty, ona řekla dvě věty a že už je to dobré, konec…takovou rychlostí něco, na co tam má být asi 6 minut… :-)

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.