Help for English

Kniha BoE various stuff

 

ok, díky

No můj první dojem – zajímavý obal a absence zbytečných půlstránkových obrázků – každá stránka napěchovaná informacemi.A hned jsem si řekl, každý, zvyklý na klasickou výuku v ČR bude frflat, což děkuji Mr. Vítovi, že nezklamal. Nicméně to hodně chápu, protože jsem si prošel podobným, když jsme se procházel a prokousával okem kohouta. Komentář ke gramatice je plný hlášek, jak už bylo zmíněno, což mně osobně hodně vyhovuje, není to tak nudné čtení. I když zase naopak je težší se k věcem vracet, protože už nevím, na které stránce jsem to četl, takže + i -. Velkým mínusem je, že na knihu nemám skoro čas, takže tohle netřpítící se zlato stále čeká na moji aktivitu..já vím Suck it up and stop whining. Pokusím se.

GEORGE5:
Hm, „klasická výuka v ČR“ je určitě obecně dosti špatná, to je pravda.

Jestli na ni je někdo zvyklý či ne je otázka druhá. A další věc je, co to s ním udělá…

Věřím tomu, že Marek nemá hodiny postavené jako „klasickou výuku v ČR“ a stejně tak si to dovoluji tvrdit i o svých hodinách.

Já mám třeba na tu knihu stejný názor jako Marek a ten jsem dal najevo na srazu, když se mi ta kniha dostala do ruky jen na chvíli. Ani jsem nevěděl, že se k tomu Marek staví stejně, dokud jsem si to tady nepřečetl.

Nechtěl jsem se tady do této diskuze motat, vše je věc názoru, ale váš komentář mě trochu nadzvedl ze židle.

Myslím si, že ta kniha je hodně zmatečná a je tam toho jednoduše příliš mnoho. Všeho moc škodí, jak se říká.

Zároveň je určitě líbivá a způsob vysvětlování je hodně netradiční. Proto si své čtenáře jistě najde.

Další věc je, že u nás prostě nejsou podobné knihy vůbec k dostání a pokud ji postavíte vedle „klasické“ české učebnice angličtiny, pak ano, je určitě lepší a naprosto jiná.

To vše vás ale neopravňuje k tomu říkat, že ti, kterým se kniha nelíbí, jsou nudní a zkostnatělí a příliš ovlivněni výukou v ČR. Takto jsem váš komentář tiž pochopil.

Myslím Marek i já tady dokazujeme, že rozhodně nepatříme do pytle „klasická výuka jazyků v ČR“.

george5:

jsem zvyklý na hodně věcí, mimo jiné i na „klasickou výuku“, tedy to, že předemnou sedí 20–30 studentů / žáků a já je mám něco naučit. Učebnice je pro mě zdroj materiálů, které ve výuce používám. Podle toho si také učebnici vybírám – je tento zdroj dostatečně různorodý, zajímavý, motivující, zábavný? I půlstránkové obrázky jsou někdy potřebné.

Uvedená učebnice se svojí podstatou na „klasickou výuku“ prostě nehodí. Autor ji psal se zcela jiným cílem (tedy alespoň doufám). Katastrofa by naopak byla, kdybych byl touto knihou tak učarován, že bych podle ní začal učit ve svých kurzech. Hned byste viděl, jak „nudné čtení“ to je. :-)

Je dobře, že vy jste již dostatečně samostatný, motivovaný a autonomní student.

Romane a Marku, tak si myslím, že na vaše stránky se chodí učit jak ti, co mají „klasické“ učebnice, tak ti, co mají „příšerné“ učebnice. :-)

George5: moc se mi líbilo, co Marek nedávno napsal k „obrázkovým“ učebnicím. Učit se popisovat obrázek taky není špatná dovednost – a to není užitečné jen pro nějakou zkoušku, ale k běžnému životu také. Srozumitelně a jasně něco popsat.
Vše záleží na učiteli, jak takovou učebnici podá.
Stejně tak zkoušky nejsou jen stroj na peníze, ale kdo je potřebuje na prokázání úrovně angličtiny (kvůli škole nebo práci), tak pro toho jsou taky dobré.

BTW: když zrovna čtu v BoE, tak ty ostatní texty vnímám taky jako obrázek, takže mne to pak neruší. Takže pro mne ta učebnice obrázková je :-D

to Mr.Svozílek
Nevím, jak souvisí můj pohled na BoE s kvalitou vaší výuky(nebo kohokoli jiného), myslím, že naprosto vůbec. Jestli se ale k tomu potřebujete vyjádřit,… A už vůbec bych si nedovolil ji jakkoli hodnotit, protože o tom prostě nic nevím.

To, že říkáte, že jste knihu viděl jen na chvíli a už máte na ni takový či onaký názor (líbivá, zmatečná, škodí moc informací na stránce – tím, že vyžaduje hodně od studenta moc líbivá není) nepřímo říkáte, že jste se nedostal vůbec na povrch věcí, natož pod povrch toho co kniha sleduje. Což mně nepřijde korektní, ale v pozici mentora zde figuruje někdo jiný:-) Jistě se najdou takoví, kteří Vám budou pochlebovat a které to taky zvedne ze židle a jistě si přečteme spoustu komentářů, jak lze krásně obrázky použít ve výuce hravým způsobem.

A to, že říkáte, že těm, kterým se nelíbí jsou nudní, zkostnatělí atd. To nemyslíte vážně, že ne? Takovou věc jsem neřekl a nechápu, jak Vás takové asociace napadají. Na tradičním pojetí čehokoli nevidím nic špatného – spíše je to prověřené časem. Čtete mezi řádky to, co já nepíši, ani si nemyslím. Spíše odkrýváte jeviště Vašich myšlenek.

p.s. Nemusíte přeci obhajovat toho druhého, teď si nemůžu vzpomenout, jak se jmenuje, myslím Vít. Ten sice taky vyjádřil názor a negativní, ale drží to v korektních mantinelech a souvislostech.

tu Jarmi1
Ano myslím si, že většina učebnic Cambridge/Oxfor­d/Mc.. jsou předražené a stejně tak zkoušky FCE/CAE. Ale uznávám, bohužel, někdy je dobré mít papír…
edit: všechny ne většina:-)

Zkusím se přidat jako arbitr. Jak vidím, došlo zde k nedorozumění, které je bohužel způsobené nepřesným vyjádřením geogre5, který větu níže neformuloval vhodně – i já jsem to vnímal jako kritiku pana Víta.

„A hned jsem si řekl, každý, zvyklý na klasickou výuku v ČR bude frflat, což děkuji Mr. Vítovi, že nezklamal. “

Battlefield .Naopak vyjádřil jsem směrem k Mr. Vítovi poděkování. A zvyklý neznamená, že daný styl výuky sám praktikuje.
A protože je před frflat čárka ano, může mít dva výklady. O míře své explicitnosti ve větě snad ještě rozhoduji já.
Díky

obecně ta věta nemá vůbec správnou a srozumitelnou syntaxi… není divu, že ji nikdo nepochopil.

Battlefield: Ano, to jste trefil přesně. :-) Kdyby tam ta věta nebyla, nechal bych to naprosto bez komentáře.

To jsem přesně čekal – syntaxe. :-) jo, jo…

Co má vůbec znamenat Vaše věta:

p.s. Nemusíte přeci obhajovat toho druhého, teď si nemůžu vzpomenout, jak se jmenuje, myslím Vít.

Nemohl byste dodržovat nějaké zásady slušného chování? Svým tónem zde vytváříte jen nepříjemnou atmosféru.

Tak vkládat mně do úst věci, které jsem neřekl, je ok. A přepsat tok myšlenek nijak neurážejících. No jo dvojí morálka. Je to poslední koment na těchto stránkách.Myslím, že to skoro všichni ocení, jsou to vaši uživatelé.

To už asi nemá cenu komentovat.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.